December tillbakablick 2012

December
 
Åkte till Taupo med Malu för att spendera helgen med Malin & Kendal, där såg vi Huka Falls, seglade och provade utelivet, gick ut på Christmas in the Park (och firade Katis födelsedag), bakade pepparkakor, gick på massa julfester med barnen, drack glögg, julmust och kollade gamla Greveholm med Hedvig och Linda, såg The Hobbit med Frida och Linda, tog söta julkort, firade min födelsedag och julafton!
 
Nu när man kollat tillbaka på året så ser jag ju hur sjukt mycket jag faktiskt har hunnit med. Hade aldrig fått chansen att göra så här mycket roligt om jag hade stannat kvar i Umeå. Därför är jag väldigt tacksam för att jag tog steget och flyttade till Nya Zeeland ett år. Det har självklart varit både positiva och negativa saker som hänt här borta men det har varit värt det. Det bästa är förstås mina flickor som är underbara och alla vänner jag träffat här borta. Ser så mycket fram emot att ni ska komma och hälsa på mig sen! När jag kommer tillbaka från min semester är det  bara 4½ månad kvar här... Shit! Vet inte om jag har skrivit det tidigare men har bokat min hemresa nu, planet lyfter den 7 juni 2013! Hörs igen på bloggen den 20 januari då jag är hemma från min semesterresa!

Kommentarer
Postat av: Moster linda

Hej Linn!
Här kommer ett sent Grattis på födelsedagen, God Jul och Gott Nytt År!
Jag går ofta in o följer dina äventyr!
Jag hoppas att du hade en bra tid i Australien, trots allt och ni har toppenkul på semestern i Nya Zeeland.

Kramar Moster Linda

2013-01-18 @ 23:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0