OBS! BALKLÄNNING TILL SALU

Tänkte lägga upp det här på bloggen först innan jag provar blocket eller någon annan sida, men som ni ser tänker jag sälja vidare min balklänning. Jag köpte den som en storlek 38a från USA, men då den var för stor gick jag till en sömmerska och sydde in den cirka en storlek, så skulle nog säga att den mer är en 36a nu. Sydde även upp den lite på längden. Självklart om ni är väldigt intresserade får ni prova klänningen först och se om den passar! Jag har den hemma hos mig i Umeå, så jag hjälper er med en tid då min mamma är hemma. Angående priset får ni väl erbjuda vad ni är beredda att betala så får vi se om de låter lika bra i mina öron;) Betalade 1300 för den i nyskick men sen sydde jag också in den efter mina mått för nästan samma summa. Kom och köp!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0