BANANA

 
 
Vet inte om det är roligare för er men jag minns nu iaf hur mycket roligare det är att alltid ha bilder att lägga upp! Idag brukar jag ju alltid dra på gymmet på förmiddagen men jobbade den här veckan. Så jag tog ungarna hem till Fanny och hennes ungar (hehe) och hade playdate, tjohoo! Gick väldigt bra denna gång, inget skrik eller gnäll - det gillas. Sedan var det hem för lunch och dags för lillen att somna. Jag bakade sedan banana cupcakes med en misslyckad banana frosting ovanpå medan Ava lekte för sig själv i sin prinsessa-fantasi-värld. (Efter att ha lessnat på att baka och smaka på smet). 
 
När väl Elise var uppe igen mötte vi upp Kati och hennes barn i parken (en av våra sista playdates innan hon åker? snyftttt). Den lyxiga middagen jag lagade till mig och barnen bestod av pasta, bacon och gräddsås, yeey. Barnen har varit underbara idag dock, plus för det. Somnade direkt vid läggdags gjorde dem med. Så jag körde ett styrkepass och nu sitter jag här och skriver med en kopp te. Vem trodde att jag skulle börja dricka te någonsin? Inte jag. Några matgrejer jag från och med nu alltid kommer att koppla med Nya Zeeland för er intresserade:
 
- Att dricka te, speciellt med mjölk i.
- Sushi
- Butter chicken
- Gnocci!
- Bagels
- Doritos!!!
- Chokladmilkshaken från donken 
- Caramel slice/Muffin på café
 
Hahaokej, slutade förstås upp med allt onyttigt... -.- Dags att fixa lite ny musik till ipoden nuu så jag kan somna gött, PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0