BBQ

Godkväll!
 
Lördagen började med ett mördarpass på gymmet i Takapuna innan Kati mötte upp mig där så vi kunde lägga oss på beachen några timmar. Sedan blev vi less och åkte i stället till ett café för lite eftermiddagsfika! På kvällen hade vi köpt kött, majskolvar, osv och gjorde oss en bbqmiddag nere vid vattnet, underBART! Min riktiga första BBQ i Nya Zeeland, oj vad jag har saknat det.
 
Lite Tequila Sunrise till maten och vi var redo för ännu en utekväll (ska skärpa mig). Som tur var hade vi jätteroligt, så ingenting att ångra där inte!;) Sov hos Kati och har även spenderat söndagen tillsammans med den bruuden. Vi lade oss i skuggan under dagen och dåsade till för att sedan avsluta med middag på Glenfield Market - alltid lika magiskt. Ikväll har jag också såklart skypat med mina föräldrar, och brorsa som fyllde 15 igår.:) 
 
Annars då? Inte riktigt redo för ännu en arbetsvecka men nu kör vi!
 
 
Kati har bilderna från i helgen, så länge får ni nöja er med en bbqbild från Sverige, valborg hos mig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0