Crying Friday

Tjoflöjt!
 
Sitter här i soffan med en grinande bebis brevid mig, weeho! Dagen började bra med playdate hemma hos Fanny och ungarna dansade och hoppade runt till musiken. Efter det var det inte lika roligt. Under hela Avas fotboll grät Elise, även när vi kom hem fortsatte hon med grinandet. Sedan kom Nela hit (min programme manager) och det var lugnt en halvtimme. Sedan skyndade jag mig att stoppa Elise i säng innan hon drog igång igen. När väl Elise var ur vägen började den andra att skrika. Så jag stoppade henne rätt och slätt i sängen och sa åt henne att hon behöver minsann också sova. (Hon somnar därefter aldrig) Men just idag hade jag så tur att hon slumrade till i sin säng, även hon måste ha varit ordentligt trött! Så nu har jag haft en lugn timme, skönt. Nu vaknade dock Elise igen upp grinande, tjoho! haha vilket jobb man har ibland.
 
Ikväll blir det iaf utomhusbion med Sofie, Fanny och Sophie (blev ju aldrig av förra helgen för mig då fyrverkerishowen kom ivägen). Älskar den här bion , är så mysigt! Liggandes på en picknick filt med stjärnorna över sig och en film, MYS! Hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0