Easter!

 
Okej, ett tag sedan det skrevs nu. I torsdags jobbade jag långdag igen och på kvällen kom Kati över med lite glass och planen var att vi skulle se Lejonkungen (nostalgi hehe) men den fungerade inte i dvd:n.. Så blev The hunger games istället som hon inte hade sett tidigare:). Sedan på fredagen jobbade jag bara halvdag och då var vi i parken där även Finja och Sarah befann sig med sina barn. Fick även ett presentkort av min värdmamma som tack för att jag hade hjälpt dem denna vecka, så nu ska jag göra en pedikyr snart.:) 
 
På eftermiddagen tog jag först en kaffe med Sofie och Linda innan vi bestämde oss för en långpromenad. Sammanlagt 12 kilometer för mig, inte dåligt pikat inte. Vid middagen kom Sofie hit och vi käkade lite sushi med min hostfamily och jag gav barnen deras "påskkorgar" då jag inte är med dem på påsk:). De blev väldigt glada över det svenska godiset! Elise kvävdes dock nästan för hon tryckte bara in dem av iver hahah. 
 
Därefter tog vi bilen hem till Linda där det blev filmmys med henne och Finja. Vi såg "I am Sam" och jag och Finja storbölade. Bra film! 
 
Vaknade innan 8 idag av mig själv, hur stört är inte det på en helg, åh. Tog iaf en klass på gymmet 2 timmar senare, nästan så jobbigt så att jag spydde upp frukosten. Bara nästan dock! Sedan blev det en kanelbulle och kaffe på Starbucks i solen innan jag gjorde lite ärenden uppe i Highbury för ikväll. (Det vill säga köpte vin) Kände att mina ben inte var heelt slutkörda sen promenaden igår och passet idag så jag promenerade hem också, topppen! Nu har jag sökt ännu ett jobb till sommaren  och ska väl ta mig en dusch snart för att göra mig i ordning. Katis "farvälparty" ikväll, hatar dessa event nu!!!!! Men kul ska vi allt ha under hennes sista kväll ute här i Auckland! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0