Fireworks

Igår somnade jag i soffan, skön barnvakt då mina hostparents kom hem haha! Skyller på förkylningen...
Idag har jag bara gått runt och varit riktigt trött.. Imorse hade vi playdate hemma hos Fanny med hennes små tvillingar, vilket gick bra bortsett från lite gråt. Trevligt var det iaf! Sedan var det dags för fotboll för Avas del innan vi åkte hem och åt lunch med min hostmum.:) 
 
På eftermiddagen lekte jag och Ava "doctor & nurse" innan vi alla åkte ner till havet för en simtur med Kati. Ps: Vaknade fortfarande inte till av detta... Väl tillbaka hemma avslutades arbetsdagen med att jag var prince Eric och Ava princess Ariel och vi gifte oss. Sedan var jag helt plötsligt en häst och skulle gå runt flera varv på gräsmattan med båda ungarna på ryggen. Ps: Vaknade fortfarande inte till av detta...
 
Nu, en dusch och har precis gjort mig klar. Vi ska snart käka middag och sen ska jag och min familj in och göra stan. Typ! De har köpt biljetter till en "fyrverkerishow" som är känd från Frankrike som ska vara riktigt bra. De matchar massa fyrverkerier med musik, skjuter fyrverkerier från deras kroppar osvosv. Börjar dock inte förrän kl 21, får se hur länge ungarna kommer orka hålla sig vaken, haha. Bye!
 
old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0