Get Lucky

Hej!
 
Tänkte slänga in ett sista inlägg innan jag åker till Fiji!
Igår blev en supertrevlig kväll då jag och tjejerna (Finja, Sofie) åkte till Reumera för pubquiz! 
Där på puben mötte vi upp Cameron och hans kompisar plus svenskarna Caroline och Sophia:). 
Frågorna på pub quizen var ju bara att glömma, hade inte en chans att komma på svaret till en
enda av dem.. De flesta var om Nya Zeeland! 
 
Imorgon åker jag till Fiji under natten, så sjukt taggad!! Tidigare i veckan såg det ut som att det skulle regna
under alla dagarna vi var där men nu ser det bra ut åtminstone i början! Ska bli såå kul att träffa min lindis
igen också, kärlek. Vi hörs på några dagar! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0