I Knew You Were Trouble

Utan att gå vidare med ytterligare detaljer vill jag bara påpeka att det finns människor i denna värld (detta land) som jag ibland inte förstår mig på... Åh, så less man kan vara då.
 
Hade en bra helg iaf! Spelade beer pong hos Cameron hela fredagkvällen med Ryan och John.  Finja kom och hämtade mig på lördagen
 
, så vi åkte hem till henne! Käkade gomiddag med henned värdfamilj och förfestade på hennes rum. Hennes värdpappa var snäll och körde oss in till stan i det underbara vädret (spöregn). Där mötte vi upp Neil, Ali och Ryan på Tyler's Garage. Var inte i något jättepartymode då vi druckit kvällen innan men det var okej!:) Sov hos Finja så vi har bara kollat film och mumsat choklad idag, mys. Ikväll skypade jag med min familj och favvon Linda som precis kommit hem till Sverige. Jobbar mer på fotoboken också.. Snart klar!! Typ.
 
Såå fruktansvärt otaggad på jobb imorgon. 8 jobbdagar kvar, kämpakämpa!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ines

Vad är det som tar dig i pannan med nyseeländarna?:) skall åka dit i höst nämligen :D

Svar: Haha nej men det är bara jag som har haft lite problem med mina värdföräldrar:) Inte egentligen nya zeeländare i allmänhet hahha! Älskar dem annars;)
Linn Lundkvist

2013-05-27 @ 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0