Pride & Prejudice

I tisdags hos Finja såg vi den nyare versionen av "Pride & Prejudice" och jag måste säga att den äldre vinner i detta fall! Mest för att man då kan stirra på Colin Firth.. ;) Så på fredag så jag fortfarande är barnvakt kommer Finja hit också ska vi lana igenom den gamla som är ett antal timmar lång hehe. En av mina favoriter! 
 
Så, igår var jag för allra sista gången på gymmet. Gick och tog i hand med gyminstruktören efter sista passet och sa tack för detta året blabla. Blev dock så rörd av någon anledning att jag gick in på omklädningsrummet och fällde några tårar, hahaha. Konstiga jag. Hur ska detta gå med ungarna?! Herregud. Imorgon är det exakt 1 månad kvar tills jag sitter på flygplanet hem till Umeå. GAAAH vad läskigt. Men kul såklart!
 
Imorse åkte mina hostparents iväg till en annan stad på jobb så det är jag och ungarna som dansar på bordet nu under 2 dagar. Regnet fortsätter att ösa ner så vi kan inte ens gå ut. Idag var vi tillbaka i simbassängen igen, kulkul! Nu är Ava på dagis, jag har tvättat och käkat, Elise sover. Efter kindy blir det att handla mat och troligtvis koppla av med någon film då barnen är så trötta. (Inte jag alls, nänä.) Ikväll blir det att fortsätta med scrapbooken som vanligt, kommer ta en evighet att färdigställa den! Kramkram
 
lovelovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0