girls just wanna have fun!

Hellllu!

Igår var det tjejkväll hemma hos mig! Det var jag, Sofie, Emy, Sabina, Cajsa, Olivia och BK! Vi har just fått hem filmen 2012 på bluray, så vi såg den! Sjukt snygga specialeffekter i filmen faktiskt:). Senare när alla hade dragit la jag och Sofie oss och slog på lite O.C! Haha, jag somnade dock (som vanligt) efter en halvtimme kanske..;) Har btw tyvärr inga bilder från igår!

 Idag har vi käkat lite frukost/lunch och nu för ett tag sen drog Sofie till stan för att fika med Cajsa! Idag hade jag tänkt försöka göra bort ett engelska arbete förhoppninbgsvis, men måste hinna duscha osv oxå innan 6. Ska till kusinerna på västerslätt då och sova över då, så bloggar imorn igen när jag kommer hem! Nu ser jag att vädret har spruckit upp här utanför, så ska sätta mig med laptopen i solen ist! PUSS PÅ ER ALLA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0