peppapeppapeppa

Godmorgon!!

Sitter här just nu och kletar på lite genomskinligt nagellack. Fick bli lite á la natural idag haha. Idag har jag på mig mörkblå jeans, svart linne och en svart/vit rutig skjorta!:)

Kommer bli en ganska dryg dag i skolan för vi har mycket att göra typ varja lektion på torsdagar och går även till 20 i 4:/. Sen efter skolan ska jag skynda mig att springa och ta ut pengar för att köpa shortsen! Tar kort på dom då jag kommer hem:). Annars blire väl inte så mycket annat ikväll förutom att läsa på historian och lite på spanskan. Upprepar: väldigt kul med ns..

adioooos 


Det här är ett exempel på hur sängen såg ut när jag hade kommit in på hotellet från shoppingen i Bangkok..;)
Undra hur det isf blir i New York där dom typ har dubbelt så snygga kläder!;)

Btw! Är det någon som har varit i New York som kan tipsa om bra affärer? Den enda affären just nu som jag "måste" gå på är Forever21:). TIPSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0