Så länge vi båda andas

HellU! Vädret fortsätter att blomstra här ute och alla sitter utanför skolan på dagarna och för att inte missa det,haha skönt! Idag gjorde vi klar dansen, fick reda på betyg i samhällskunskap(MVG för mig!!:D), och hade engelska nationella som saagt. Muntliga nationella hade jag med BK och Olivia, och det skötte vi alldeles utmärkt, haha eller hur?;).

Ikväll blir det antingen så att Emil kommer hit om han hinner, annars måste jag plugga på till spanska redovisningen tills imorn. Just ja! Blev supersuper GLAD när jag kom hem... Skorna och bikinin från Nelly har kommit tillbaka! Jag ska strax prova dom och ni får verkligen hålla tummarna att dom passar denna gång! Resten av shoppingen kommer nu att ske här i stan istället för genom nätet:). Ganska drygt med fel storlek osv när man köper kläder/skor på internet:).

Nu ska jag chilla ett tag till repris av top model börjar om en timme, ojoj vilket liv...



När ska man ta den första mjukglassen då? Sommaren är ju snart här..;);)
OBS! kolla vad kort hår jag hade..:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0