stupid

ÄR DET INTE OTROLIGT?! Det har snöat inatt så nu är vår bakgård täckt med ett tunt lager snö.:( Jag trodde sommaren var på väg? Tror det regnar lite också, förhoppningsvis så regnar det ingenting ikväll dock. Snön lär väl inte hinna försvinna på några timmar;).

Nu har vi matteprov på andra lektionen, men när jag har gjort bort det kan har jag inget plugg att tänka på just nu! Då är det bara att tagga valborg!

Har kanske glömt att berätta föressten men idag klockan 3 ska jag till Vårdcentralen och ta en spruta. Vi ska kolla vad jag EGENTLIGEN är allergisk mot. För hon mamma snackade med förra gången trodde att det kanske var min pollenallergi som gjorde att jag fick utslag av att äta frukt också. När jag äter dom flesta frukter svullnar min hals upp helt och jag kan inte svälja och knappt andas.:) Och pollen är inte heller bra för mig. Men känns bra att få veta vad det är, för har undrat ett tag nu;). Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0