shorts

Har varit ute och sprungit i en timme faktiskt, riktigt skönt måste jag säga! Hade dock inga jättebra skor, så fick jätteont i ena foten..:/ Aja, dagen idag har varit jätteskön med aerobics på idrotten och avslutad med teater. Om ungefär en timme ska vi börja fara till min moster för att fira några nära och kära är det tänkt! Hade även tänkt hinna plugga på spanskaredovisningen lite grann efteråt när jag kommit hem! Har aldrig varit bra någonstans på att redovisa, och nu blir det väl ännu värre när det är på spanska haha.

Nu till något mer intressant förhoppningsvis! Jag har hittat mina jeansshorts jag ska köpa till sommaren/USA och ska snart börja kolla upp på stan vilken bikini och vilka sommarskor med klack jag ska köpa!:D:D Hur nice som helst! Jobbigt att spendera bort pengarna när jag egentligen borde shoppa upp dom i USA ist menmen... skit samma!

Här har ni förslag på vad jag tycker är snygga jeansshorts! shoppashoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0