sunshine!

Godmorgon! 

Igår bastade jag och badade i Sörmjöle med Sofie! Det var faktiskt varmt i havet, och vi låg till och med kvar ett tag i vattnet. Sen avslutades kvällen med filmen The last song innan vi tog en nattpromenad.

Idag har jag faktiskt varit uppe ända sen klockan 9,duktigt för att vara jag va? Att jag vaknade så tidigt berodde på att Sofie väckte mig när hon vaknade,haha;). Men tur var det för då hann vi ut i solen några timmar innan min buss kom! Vi hann även med att gå ner till vattnet osv. Nu har jag kommit hem för ett tag sen och ligger bara och solar på min baksida:). Vädret är mkt bättre idag än dagarna tidigare, så det känns super!



Kommentarer
Postat av: s.

supergilla! <3

2010-08-13 @ 15:05:18
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0