Lite onödig fakta för er som inte har ett SKIT att göra,precis som jag då!

Du heter: Linn Iza Lundkvist
Smeknamn: Linkan av Svane och Axel Mothander(fett fult) men annars inget. Linnxorx eller hure stavas av anonym;).
Vad får du oftast komplimanger för: Allt, för jag är ju så sjuuukt bra..
Vad säger du för att imponera på någon: Det räcker med att jag säger mitt namn.
Hur imponerar man på dig: hm.. får man väl ta reda på;)
Brukar du skratta för dig själv: haha faktiskt inte,
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Jaa Okej, hade varit nice!"
Var bor du: Umeeee
Trivs du där: nja,hade kunnat varit bättre men halvt iaf!
Äger du några Converse: Köpte ett par i USA, så ja.
Brukar du bli för full: Va? Vad är det för fråga!;s Antagligen inte.
Är du allergisk mot något: gräs(pollen), frukter, hund,katt (ketchup när jag var liten flikka)
Har du haft sex idag: nope
Nästa mål i ditt liv: Att ta mig igenom hela 2an på gymnasiet utan att bryta ihop..
Hur svarar du i mobilen: Antingen "Hallå?" eller "Hej, det är Linn" (haha fult jag vet..)
Vem ringde du senast: Joel Persson
Vad sa den du senast pratade med i telefon: Att han var vid Nolia:9.
Antal timmar sömn i natt: 9 timmar ungefär!
Sov du ensam: Yes,tyvärr;)
Brukar du komma i tid: Oftast,ja.
När mår du bra: När jag sover,äter, är i solen, är med dom jag trivs med:) osv haha
När blev du fotad senast: ehm... ikväll!
Hur känner du dig nu: SJUKT HAPPPY!
Vanligast färg på dina kläder: Gissar på svart tyvärr.. tråkigt.
Vad tycker du om fötter: jättesnygga typ?
Vad saknar du: Personer
Hade du en bra kväll igår: Nja igår var det en slapp kväll, hade väl inte den bästa kvällen på länge direkt;)
Favoritdryck på morgonen: juiiice
Rakar du benen: förmodligen ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Någon gång under natten iaf!:)
Är du blyg: Var sjukt blyg när jag var mindre men har väl bättrat mig lite hoppas jag.. Eller vad säger ni?
Sysslar du med någon idrott: Om cykla till skolan räknas, så ja. Haha nej men har gått i sporter förut och slutade med dans ganska nyss. Har inte riktigt tid nu med skolan och allt under året:(.
Vill du hellre ha mail än brev: Kan man fortfarande skicka brev?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Är du nöjd med ditt liv: När jag har varit i varje land i världen är jag nöjd:). Har snart varit i alla världsdelar iaf:).
Är du bortskämd: Alla är väl halvt bortskämda
Vad gör du i morgon: Framtiden får utvisa!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Det ska vi inte ta upp här..
Vad längtar du till: 18-årsdagen och studenten!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Klart jag har:).
Vad använder du för shampoo: Olika varje gång känns det som.
Hur gammal är du: 16 år fortfarande tyvärr..
Gröna eller röda äpplen: Inga, får utslag av dom;).
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Vem som helst som har tålamodet att lyssna!
Gillar du golf: Minigolf?;)
Vilken tid gick du upp idag: 1 någongång tror jag=).
Har du sovit i din egen säng i natt: Yes, I have!
Har du strumpor på dig nu: Det är sommar, alltså barfota!
Är det okej att gråta: Självklart!
När grät du senast: Någon dag sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bjuda alla jag känner på en resa;)..
Bär du glasögon eller linser: Nej, har utmärkt syn!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, absolut inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Innan kvällen har börjat iaf;9.
Vill du gifta dig: Det kommer senare!
Vill du ha barn: Det kommer ännu senare!
Solar du ofta: Yesbox!
Är du bra på att laga mat: Helt otroligt! Makaroner är min specialité!
Är du flygrädd: nejnej, flugit så mkt i mitt liv;p.
Vad dricker du helt när du är törstig: Multivitaminjuice!
Tror du på ett liv efter döden: nej, tyvärr inte.
Tycker du om sushi: Aldrig smakat!
Vad äter du helst när du ser på film: Chips definitivt!
Bor dina föräldrar tillsammans: yes.
Har du tandläkarskräck: Har haft det sen förra gången jag var där och lagade ett hål:(:(.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Det har hänt.
Senaste låten du hörde: Talkin´2 myself med Eminem och Kobe:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0