ger upp!

Åhh jag hade sagt åt pappa att beställa hem skorna så trodde det var gjort, men visar sig att dom svarta är slut idag! Aja, får väl vänta tills dom kommer in igen:).

Har just sett klart sex and the city 2,den är grym! Nu sitter jag bara och väntar på att bli trött, men det händer aldrig.. Så jag har bestämt mig för att inte sova inatt haha. Får vara trött hela dagen imorn ist, då kommer jag iaf somna tidigt imorn kväll så jag kan vända tillbaka dygnet! Det är inte lätt att sova när jag är van att somna den tiden jag ska gå upp imorgon. Hoppas ni andra har det skönt som sover iaf. -.-



Skulle göra vad som helst för att få den där lunchen jag åt i USA hitskickad nu;];]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0