9/12

Idag har jag hunnit ta bort alla kläder från mitt rum, (var en hel del kan jag säga) och bara tagit det lungt. Tänkte börja göra biologifrågorna nu, också kanske lite spanska sedan om jag orkar.

 Nu har jag iaf fått tillbaka nästan alla gamla bilder jag har tagit förut (min dator kraschade osv) så det känns super! Tog en j*vla massa tid att rensa bland dom och sätta alla i rätt mapp, men det är det värt;). Så sry om jag lägger ut massa gamla bilder at the moment, men har som sagt ingen kamera än.


Kommentarer
Postat av: s.

ta åt dig älskade vän!

du är världens finaste och jag är så j*vla glad att jag träffat dig. du betyder allt för mig! och tack för att du står ut med mig även i mina sämsta humörpmsproblem. komihåg: jag vill aldrig förlora dig,min bästa vän'. du förstår mig som ingen annan och det är oersättlig. det absolut sista jag vill är att såra dig, du är alldeles för fin för sånt och den sista som någonsin förtjänar att bli det.förlåt <3 älskardig,solstråle!

2010-12-09 @ 18:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0