Baby you're a challenge

Hej!

Idag hade vi bara en lektion, då vi hade kemiprov. Kände igårkväll att jag inte kunde det riktigt så jag gick upp tidigt idag för att plugga in i det sista! Jag tror faktiskt att det gick helt okej, väntar mig inte ngt superbetyg:).

Så eftersom vi slutade innan lunch drog jag, Lisa, Moa och Olivia på stan och käkade på Rhodos! Blev en calzone för mig, supergottt. Sedan strövade vi runt lite för att kolla på nyårsklänningar och julklappar. Jag köpte dock inget, var inte så shoppingsugen faktiskt! Jag har ju en del klänningar här hemma.. jag tänkte prova dom nu och kolla om någon av dem passar som nyårsklänning så jag slipper lägga pengar på det också.

Ikväll tänkte jag göra bort lite plugg, se Paradise och sovaaa. Har sovmorgon till 11 imorgon, hur underbart kan det bli? love



Några nyanser brunare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0