D5000

Det var någon som undrade vilken kamera jag hade fått i julklapp, och dum som jag är så kom jag på att jag inte ens har skrivit det..haha. Jag fick iaf en Nikon D5000 och är väldigt nöjd. Andra saker jag fick med var en stor Nikonväska där alla tillbehör till kameran ryms. Fick med lite som tex skydd mot UV-ljus, större minneskort, osv. Just ja! Ett objektiv på 18-55 mm följde ju med kameran men fick även med ett Nikon DX AF-S NIKKOR 55-200mm 1/4-5.6 ED VR Lens för er som vill ha hela namnet;) Kan alltså zooma mycket mer med det objektivet:)




Objektivet som inte följer med kameran ^


Kommentarer
Postat av: jt

En likadan som jag då, den ägeeeeer :)!!

2010-12-27 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0