fyller år snart..:)

Igår var jag med älskling hos mig hela kvällen. Blev god middag, film och idolfinalen såklart! Vad tyckte alla om att Jay vann då? Jag tycker absolut att han är bättre, inget snack om saken.. men, hade varit bättre om han hade kommit 2a för nu fick han ju den där vinnarlåten som sög osv. Bättre om han hade kunnat börja med sitt egna album på en gång med låtar som passar honom.

Nu har Emil farit hem precis och jag sitter och väntar på att Sofie ska komma hit! Jag fyller ju år om lite mer än en vecka så idag har hon planerat en sak/saker vi ska göra som en överrasskning till mig!:) Tycker det är sjukt spännande eftersom jag inte har ngn aning om vad det är,haha! Blir dock glad för vad som helst, ni får höra ikväll eller imorn om vad det var! PUSS


Kommentarer
Postat av: Maja

Kommer bli så galet skoj när du fyller år gummsan ! <3

2010-12-11 @ 14:18:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Linn

Svar: Det kommer det absolut att bli(L)! LÄNGTAR SÖNDER!

2010-12-11 @ 16:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0