GOD JUL

Äntligen! Julafton är här och jag sitter på golvet och käkar av godiset i min stora julstrumpa! Nu blir det snart att ta en lång & varm dusch innan vi åker till mormor och morfar på Böleäng för att fira jul! Vi börjar såklart med Kalle klockan 3, följt av julbord några timmar senare. Blir nog ingen tomte i år eftersom alla är så stora vid det här laget, men julklappsöppningen är förstås en höjdpunkt iaf!:) Kommer hem sent ikväll, så kanske tar kort på mina julklappar då och lägger in här om jag orkar! Annars får ni vänta till juldagen:).

Btw. Någon som har någon aning om vilken dag som julrean börjar i stan? När affärerna öppnar osv.. kommentera gärna isf!



Kommentarer
Postat av: NS

Juldagen drar nog vissa igång men annandagen brukar väl allt va öppet

2010-12-24 @ 11:03:14
Postat av: josefin

26e börjar iaf h&m! Antar att allt annat också börjar då även om det är söndag?

2010-12-24 @ 12:29:13
Postat av: linn

svar: Jo, jag har kollat runt lite noggrannare, verkar som att det börjar klockan 10 på annandagen!:) (söndag)

2010-12-25 @ 01:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0