Here we gooooooooooo!

Blir ingen dagens babe idag för jag har fullt upp här hemma! Det här ska hinnas med:

- Dammsuga rummet.
- Elda på altanen så att den är varm.
- Duscha, hitta kläder jag ska ha på mig, sminka mig, fixa håret.
- Göra i ordning en tacosmiddag.
- Se till så att choklad/maräng tårtan är klar.
- Fixa i ordning allt gott som tex chips.
- Duka på altanen.

Haha, jag är inte stressad:). Men ska käka en lunch nu och ställa fram lite på altanen! Haha just ja, kanske ska berätta vad jag ska göra ikväll. Tjejerna kommer hit och ska fira mig eftersom jag fyller år på onsdag, så blir middag, tårta, och hela köret ikväll. Sedan kanske vi drar vidare senare ikväll, vi får se! TAGGAD.


Bild tagen av Manizheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0