hey you

Igår åt vi som sagt middag på Balder, och det blev fläskfile med kantareller för Sofie och black&white för mig! Otippat så kom alla ns-grabbar till Balder också för att äta av tacosbuffén hehe, dom hade visst killkväll igår;). Sedan skyndade vi oss hem till mig för att det var så kallt. Spakvällen bestod av ansiktsmasker, hårinpackning och bad! Man kände sig verkligen fräsch efteråt och då bestämde vi oss för att se Avatar. Blev att äta gurkstavar med dipp och så vidare till det, väldigt gott!

Idag har jag bara försökt komma igång med biologi pluggningen, vilket faktiskt har gått ganska bra måste jag säga! Ni får ha en mysig söndag:).


busbad på kvällen förra sommaren. alarmet gick... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0