I'm dreaming of a white christmas

Dagen har varit väldigt trevlig men också tröttsam. Hade webbdesignlektion imorse då hela mitt arbete (projekt) blev cp men på spanskalektionen fick jag iaf reda på att att jag fick mvg på provet! Nu efter skolan så har jag varit och hälsat på Jack som har flyttat till en 3a på Haga, väldigt stort och fint:).

Kvällen kommer att bestå av avslappning,haha. Det där lät ju inte helt normalt, men ska basta och bada, köra ansiktsmask, hårinpackning och hela köret först och främst. Sedan blir det den underbara filmen Dagboken som går på tv ikväll och kanske förbereda lite inför imorn..:) Spännande, jag berättar imorn på dagen vad som kommer ske under kvällen!:D

Nu blev det plötsligt julmusik på hela altanen så ska gå och se om mamma har gjort i ordning där ute! (Ikväll har mamma och pappa glöggkväll här med vänner, som de har en gång om året). PUSS.



Bild tagen av mig i Dominikanska Republiken (Centralamerika)


Kommentarer
Postat av: Emma

Och i år dissar vi "barn" glöggkvällen(som tidigare hette pysselkväll:P)háha inte schysst. men var bra att dom inte satt och pysslade utan barn igår :P :)

2010-12-18 @ 17:07:17
Postat av: linn

svar: Haha, jag var faktiskt med ett tag och spelade ett spel med dem;)

2010-12-19 @ 01:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0