Mina Julklappar



Okej, här har ni lite av mina julklappar, fick förstås också pengar, sen trisslotter och ett presentkort. Det som hänger på väggen med lite randomsaker i är en necessär man ska ha med sig då man är ute och reser. Alltså  som man hänger upp på en krok med shampoo, smink osv i. Ehm hmm.. kameran är jag förstås nöjdast över, och kommer inte gå ut resten av lovet, ska bara plugga in mig på den tjocka anvisningsboken,haha.. Nejmen, skojas lite.

Biljetten till "En kvinna i svart" är föressten en skräckföreställning där det kan komma upp plötsliga saker nära en i publiken, även ljud osv. Man ska helt enkelt bli rädd,haha kommer dö. Mamma & pappa gav jag och Emil varsin biljett, och det blir av alltså helgen efter vi börjat skolan. Föressten så fick jag ringen av Emil och jag gav idén som min julklapp att börja spara till en resa, så jag la mina julklappspengar till det:). Kommer nog bli undebart och blir troligtvis av i sommar. Är riktigt nöjd med alla presenter, tack!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Assnygga ögonskuggor!!

2010-12-26 @ 15:39:56
URL: http://www.mnfoto.devote.se
Postat av: linn

Tack!:D

2010-12-27 @ 18:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0