there's no place like home

Ledsen att det var en dålig uppdatering på slutet av resan! Nu ar jag iaf hemma i underbara UMEÅ!(L) Måste erkänna att jag har längtat hit efter min älskling och vänner, och mitt rum;] Men resan har varit underbar också!

Har bestämt mig för att lägga in ngra städer åt gången i ett inlägg och bilderna som hör till varje stad, ist för att bara lägga ut massa bilder:) Så direkt jag har lagt in alla bilder och satt dom i ordning, så börjar vi ett inlägg med San Francisco där vi var först!

Ikväll var jag med min Sofie, alltid lika underbart!<3 Jag visade alla kläder jag har köpt, sen drog vi till kajen och myste med jordgubbar och choklad! Drog därefter hem till Sofie vid tc och såg på en film som hette Pass it forward tror jag, den var bra och sorglig! 

Såg föressten att det skulle bli supervarmt imorn, så lägger mig nog i solen på dagen en stund, innan Emil äntligen kommer hit:). puss godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0