avslutningen!

Skolavslutningskvällen igår var väldigt trevlig!:D Först var jag, Manizheh, Maja och BK här hos mig, (Emy var här ett tag också!) Sedan drog vi till stan, lyssnade lite på dom som spelade osv innan vi tog bussen mot Rödäng. Där var vi hos Danne resten av kvällen med massa skönt folk:). När alla började bli less drog vi till Max på E4an och käkade ;). Sen sov jag och älskling här, och idag har jag inte gjort så mycket annat än att ha packat resväskan:). Har dock också hunnit med att köpa ett par jeans på rean på The Store! Ska visa en bild på vilken färg dom är.

Ikväll ska jag och Emil nog hem till Danne ett tag, och sen skulle vi hyra film osv och mysa hos mig. Imorn blire för oss att gå upp vid 6 på morgonen för då ska jag till USA! Blir nog lite tungt för Emil att cykla hem då, men vi måste ju säga hejdå:(:( Helt sjukt vad jag kommer sakna honom..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0