HOTHOTHOT

HELT SJUKT vad glad jag blir av vädret idag!! Soligt, varmt och just nu har jag legat utanför altanen och solat i bara shorts! I en timme!:D Haha och det var knappt kallt nästan. När det börjar närma sig sommaren och jag int har solat på länge blir jag alltid så röd i ansiktet när jag solar första gången.. haha inte snyggt alls ser jag nu.

Idag hade vi även samhällskunskapprov! Gick nog bra tror jag ändå.. får hoppas på ett bra betyg! Nu har vi iaf LOV!(L) Har dock massa plugg jag måste göra klart på lovet.. memen vad gör man.

Ikväll blir det att fira Manizheh eftersom hon har fyllt år med massa girls!:) Sen tar jag bussen hem till Emil och sover där, han är ensam hemma nu, skönt! Föressten, fick hem bikinin och skorna från Nelly idag! Båda var tyvärr lite fel i storlek..:/ Skorna var lite stora och bikinin ska jag byta till en större storlek:). Ganska konstigt, det fanns två storlekar på bikinin, medium och large, och jag måste tydligen ha large haha :s Den är verkligen liten i storleken. Men annars var den sjukt snygg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0