loveisalwayslove

Hejs!

Idag var det påskäggstävling på skolan! hittade jag ngt ägg då..? Nej, förstås inte med min vanliga otur.. -.- Haha blev så jävla sur då jag märkte att typ alla var slut haha;P. Imorn blir det att vara på skolan tidigt och börja leta haha! Fick även tillbaka två prov, fick G/VG på historia provet och MVG på engelska provet, så är ändå typ nöjd!:)

Hahah Maja skickade massa bilder vi tog hemma hos henne för några helger sen då jag var där, om ni minns..?:)
hahahaha skrattade så sjukt åt mig, lägger inte in alla men.. ;)



Det är verkligen sjukt hur snygg jag känner mig när jag ser den här sista bilden!







Kommentarer
Postat av: skog

HAHAHA alltså jag dör, galeet snygga bilder ju;)

VI måste göra om det gumman!!:)

2010-03-29 @ 18:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0