sönderrr

hejss!

Idag blev det en ganska somrig outfit, eftersom det var plusgrader och soool!:) Tror alla blev gladare av vädret och man känner verkligen att våren närmar sig nu.

Efter styrketräningen på draggen gick jag och olivia tillbaka till mimer med emil, och hans klass. När vi kommer fram till just innan parkeringen på mimer, så ska vi klättra över snön och ett lågt staket (som man alltid tar sig över när man ska till bussen). Problemet är att båda har klackar, så först ramlar Olivia litegrann,haha, sen när jag nästan har tagit mig förbi hela, gissa vad som händer.. Jo, jag ramlar i det bruna slasket på parkeringen.. Och mina byxor som jag hade idag har ett hål på varje ben som gör att jeanstightsen ser "nötta" eller hur man nu ska förklara. Så ett av hålen går helt upp så att hela låret och knäet syns.. KUL! Det var bara att cykla hem och byta om snabbt till ett andra par byxor! Sedan hade jag redovisning på svenskan, gick väl helt okej, men blir alltid nervös.

Ikväll blire engelska och sam redovisning att träna på. Men klockan 21:00 är det desperate housewifes följande av cougartown!:D Alla tjejer borde börja se Cougar town, är faktiskt riktigt bra program att titta på en tisdagkväll:).

dagens kläder



Och såå här såg ena hålet ut efteråt haha!

 Mina sommar jeanstights.. :(:( buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0