song from a bird

Hej på er!

Igår gick jag och mötte Joel och Emil på stan, (snöade som fan) sen gick jag och emil hem till mig, vi såg på National Treasure 2 på tv och äntligen fick jag Emil att se New Moon med mig,yes!;) Ikväll ska jag till Umedalen för att vara med Maja, vi skulle typ festa, men blir nog inget:/. Vi har det nog mysigt ändå, var så länge sen vi var med varandra!=) Nu till en fråga, är det värt att köpa en ny jeansjacka och skinnjacka till våren/sommaren eller funkar dom här två? kommentera även om jag bara ska behålla en av dom och köpa en ny av den ena sorten.:)


Kommentarer
Postat av: My

Åh, skinnjackan var jättefin! Var hittade du den? :)

2010-03-21 @ 00:40:13
URL: http://myknut.blogg.se/
Postat av: linn

Hemma!;) Hade den förra sommaren också:)

2010-03-21 @ 18:36:24
Postat av: Anonym

snygg skinnjacka! jeansjackan

funkaroxå:)

2010-03-22 @ 13:10:58
Postat av: linn

vad bra!:)

2010-03-22 @ 18:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0