trött som ett..

Godmorgon..

Igår kom jag åtminstone i säng 11, vilket är tidigt för mig. Varför är jag då sjuuuukt trött idag om jag får fråga?;o Mkt mer trött än i vanliga fall!

Var inne i köket och kollade på termomtetern nyss.. 10 minus igen,tagga! Man ska aldrig tro att det börjar bli varmare, för man blir bara besviken då man märker att det är lika äckligt kallt ute någon dag senare.

Nu på morgonen har jag dans, vilket känns skönt så att jag får röra på mig och bli lite piggare iaf. Sen på sam-lektionen blir det redovisning om dödshjälp(önska mig lycka till!) och sista lektionen är engelska med provet. Slutar iaf 20 över 2, vilket känns skönt. Ska gå och kolla (troligen köpa), på mina tights idag efter skolan och sedan ikväll kommer nog Emil hit:). Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0