måndag

Godmorgon!

Näst sista måndagen i skolan är det idag innan sommarlovet! Idag har jag ingen spanska (spanska är näst sista lektionen för mig) så jag kommer ha ett långt hål innan sista lektionen börjar som är dans. På håltimmen hade jag tänkt skynda mig förbi bion och köpa biljetter till mig och mamma, hinna förbi lekbiten, kicks där jag måste köpa nya örhängen, hårspray och blått nagellack på h&m och sist men inte minst ett linne på Gina;). Man har ju fått lön så måste ju passa på,haha! Får hoppas att jag hinner det för orkar inte göra det efter skolan.

Ikväll blire dock tråkigt för jag måste plugga till ett svenskaprov jag har på torsdag:( Men de är det allra sista provet så det känns skönt.


 
den här färgen blir det att köpa idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0