onsdag

Godmorgon sömntutor!

Idag är det onsdag och det betyder att jag har dans på morgonen. Jag, olivia och bk gjorde klart vår dans igår och idag ska vi bara repetera den! Känner mig dock lite krasslig idag, men ska försöka vara med lite ändå. Nästa vecka har vi nämligen uppvisningen och får betyg på den:).

Sen slutar vi redan vid 20 över 2 så då hade jag tänkt passa på att göra klart historian(glömde historiaboken i skolan igår-.-) och kolla igenom spanskan imorn. För imorgon har vi två till delar på spanska nationella, hörförståelse och översättningsmeningar.

Sen får vi se vad jag hittar på ikväll! pusspåer;*



jeansjackan är det bästa att ha på sommarkvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0