the blind side

Godmorgon!

Solen skiner och fåglarna kvittrar utanför fönstret, så kan det bli bättre?;) Haha, däremot sämre kan det bli för vi har nämligen engelska nationella nu på morgonen läänge. Är både läs- och hörförståelse! Jag har alltid varit så på läs- och hörförståelse att antingen går det jätte bra eller dåligt, det beror helt på hur själva testet ser ut. Så jag får väl helt enkelt hoppas på det bästa. Hoppas på att vi inte hinner ha idrott efter nationella, för jag tar inte med mig några idrottskläder och sådant i alla fall:).

Så, antingen slutar jag vid halv 2 eller halv4 idag, det beror på om vi har något på tematiden. Efter skolan eller på lunchen ifall vi får en långlunch måste jag springa in på Kicks osv för att kolla på lite grejer. Sen blir det väl hem och slappa fram tills middagen och ikväll kommer Emil:). Vi ska se filmen "The blind side", någon som vet om den är bra? Såg att den hade fått bra betyg iaf. Men nu ska jag sluta snacka, puss!


Kommentarer
Postat av: JM

jag har sett den;d den är as bra

2010-05-04 @ 15:40:32
URL: http://jennymnazem.blogg.se/
Postat av: linn

svar: bra! då fåre bli den:)

2010-05-04 @ 16:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0