Donec eris felix multos numerabis amicos

Måste bara säga hur sjukt mycket jag älskar mina vänner, ni vet vilka ni är och jag har haft riktigt tur. Ser så sjukt mycket fram emot imorgonkväll, kommer bli så j*vla roligt. love you!

Till något helt annat, just nu väntar jag på att middagen ska bli klar och senare ikväll kommer älskling hit. Är det föressten bara jag som redan har börjat fundera ut vad jag ska önska mig i julklapp?(A) (Jag fyller ju år oxå, så måste komma på dubbelt så mycket,I guess.) Ska önska mig en riktigt bra systemkamera iaf, sen får vi se! Hade tänkt önska mig en mobil också, men jag köper kanske en själv sen istället.


Kommentarer
Postat av: Maja

Kramissar på dig sötis ! Blir en superkväll imorgon gummsan ! :D

2010-11-03 @ 18:39:38
Postat av: linn

svar: Det blir det verkligen!<3

2010-11-03 @ 19:24:24
Postat av: BK

Du är ju fantastisk Linn!!

Det kommer bli hur kul som helst imorgon ;D

2010-11-03 @ 19:39:03
URL: http://bbbk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0