dream a dream

hejpåer!

Har precis gjort klart fysiken nu, riktigt skönt. Ska ta det lungt nu ett tag, men måste nog kolla på gendebatten ikväll och kanske göra klart kemirapporten om jag inte gör den imorgon. Spanskaprovet imorse gick väl helt okej, har ingen som helst aning om vad jag kommer få för betyg dock. Dagen har iaf gått hyfsat fort eftersom vi redan slutade halv 2! Skönt.

En sak som sög var att jag fick sms från datateknikerna om att min dator var färdig att hämtas ut, men då hade jag förstås den laddaren hemma, och jag var tvungen att lämna in allt på en gång tydligen.. Jag som var sugen på att ladda hem alla program igen ikväll!:( Saknar msn.. spotify.. sex and the city.. haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0