mums

Idag efter skolan var jag på stan med BK! Vi tog först en latte på Waynes innan vi strosade runt i affärerna. Var dock sjukt kallt och blåsigt. På Bikbok hittade BK neonkläder som hon ska ha till en temafest imorn och jag hittade julklappar!:)

Nu sitter med engelskaredovisningen och spanskan.. Håller (nästan) på att bryta ihop nu innan jul för att det är så fruktansvärt mycket att göra hela tiden. Plus att jag har en hel hög med kläder liggandes här i hänggungan.

Föressten, min dator (inte skolans bärbara) hade typ kraschat helt, så blir skroten för den. Men ska försöka rädda alla bilder jag har (typ alla bilder jag har tagit från 4an till 9an), annars blir jag riktigt less.

Haha blev lite chockad då mamma hade kommit hem för hon hade köpt nutella, hur mkt chokladkakor som helst, marabou vinter osv, men hon skulle tydligen baka sjuukt mycket julgodis i år av alla ingredienser!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0