drygt med ns


Idag har jag mått illa typ hela dagen.. Men det har ändå flytit på ganska bra tycker jag! Slutade vid halv 2, men då satte jag, Anna och Moa oss och pluggade biologi i en timme på skolan, den ni! Riktigt stolt och riktigt skönt att få lite arbete bortgjort. Det jag har att göra är  biologiläxa tills imorn, läsa engelska bok, skriva engelska loggar, träna biologi prov, göra klart biologi instuderingsfrågorna, träna spanska prov, skriva klart kemi labbrapport också har jag svenskaredovisning på fredag också,yippie;). (Plus kemiprov och matteprov vecka 42.)

Ikväll måste jag väl plugga.. -.- Ska försöka lägga mig tidigt iaf för jag är helt slut i skolan varje dag. Och imorn är ju också jobbigaste dagen på hela veckan, sen rullar det nedför mot helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0