idioter

Som säkert dom flesta redan har sett på facebook, så blev jag av med grejer igår värda cirka 3000. Har inga pengar den här månaden, ingen ipod längre, ingen plånbok, inga nycklar. Om någon snäll person skulle hitta min väska med mina grejer i, hör gärna av er på en gång:/.. Och brw, den där j*vla busschaffören vi åkte hem med igår var helt störd i huvudet. Jag hade skickat biljett, men det hade inte kommit fram någon. Då började han säga att jag måste visa en biljett, annars var jag tvungen att gå av bussen. Han tänkte alltså lämna mig där ensam mitt i natten?! Förlåt, men gubbjävel.

Hade super kul med tjejerna först hos Anna iaf, vi käkade pizza , efterrätt och dansade osv!:) Sen tog vi bussen till Malins 18-årsfest och det var asnice tills jag märkte att väskan var borta:). Då var det inte lika lätt att vara taggad haha..

For hem och sov hos Emil iaf och idag har vi bara degat och inte gjort så mycket alls.. Ikväll tänkte jag sitta och tycka synd om mig själv medans jag äter chips och ser på Mamma Mia som går på tv ikväll!

Bilder från igår kommer i ett inlägg lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0