lugna puckar

hejsaan!

Igår var jag vaken sen 5 på morgonen så att var ganska trött och sliten igår på dagen. Blev helt enkelt att ta en hemmakväll hos mig med Emil. Vi såg "Min brors flickvän" som gick på tv, lite till av en annan film på tv(som sög, inte så konstigt eftersom Emil valde den), haha och sen började vi se Toy Story 3:D. Vi blev dock trötta ganska snabbt, så såg klart filmen idag istället.

Idag känner jag mig fortfarande helt trött i huvudet konstigt nog. Ikväll måste jag verkligen ta tag i att fixa över alla bilder till min skoldator. Jag har aldrig riktigt orken plus att min andra dator (med bilderna) verkar vara helt knas. Få be pappa om hjälp I guess.. Förutom det blir det väl att göra stödord till min redovisning imorn om en fysikgubbe,hha! Rolig kväll, pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0