ohdear

Hej!

Igår fikade jag som sagt på Costas med mamma och mormor, och det var supergott! Sen tog det någon timme att handla mat innan vi var hemma igen. Då hann jag bara duscha och lite mer innan Emil kom hit, som åt middag här:). Sedan hade Emil lovat mig att vi för en gångs skull, skulle se en romantisk film så jag tvingade honom att se Dear John! Har ju sett den en gång förut, men den är ju så sjukt bra..;] Sen såg vi Ace Ventura också men då somnade jag och missade slutet dock:(. Riktigt skönt faktiskt att jag har somnat tidigt och vaknat tidigt hela helgen! Då kan jag för en gångs skull kanske somna tidigt på en söndagkväll, hm..

Aja! Idag när Emil hade cyklat hem tog jag en snabbdusch och cyklade sedan till stan för att möta BK på Wayne's! Blev en chailatte för mig och sedan satt vi någon timme och tränade massa namn på växter eftersom vi har prov på det imorgon! Sedan var dock bk tvungen att skynda till nästa jobb(haha shit vad duktig hon äär alltså!) och jag cyklade hem:). Nu ska jag snart äta och sen blir det att städa rummet och plugga lite mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0