springaspringaspringa

Sådärja! Då har man tränat 40 minuter, sjukt skönt det känns nu. Måste säga att det gör stor skillnad att kunna springa här hemma framför tv;n ist för ute. Man glömmer helt bort tiden och tänker bara på vad som händer i programmet,haha. Så från och med nu när jag ska titta på tv så blir det att aldrig ligga i soffan..;)

Nu hade jag tänkt göra lite matteuppgifter.. Har faktiskt inte börja ha något prov eller läxor än riktigt, känns skönt att det fortfarande inte har kommit igång! Hade förberett mig verkligen på andra året att en bomb av läxor skulle börja på en gång.

Sen nu klockan 8 ska jag se Biggest Loser Sverige och efter det börjar ju VMA på mtv resten av kvällen! Jag är uppbokad.


Värt att köpa ett löpband om man som jag tycker att det kan vara tråkigt att springa eller att man helt enkelt fort blir less annars!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0