u-u-underbar dag!

Blev en alldeles uuuunderbar dag i skolan idag! Började med att vi cyklade en mil till skogen där vi skulle vara, och sen drog dimman iväg och solen kom fram och stekte;). Blev verkligen superhärligt väder. Sen gick vi och plockade växter osv fram tills lunchen haha. Då grillade vi pinnbröd, käkade lunch, Adam spelade på sin ukelele och vi alla sjöng med! Sen blev dock alla ganska less och trött på eftermiddagen för att vi hade gått så mycket-.- Drygt också att vi var tvungna att fortsätta jobba på skolan till 20 i 4 då vi hade cyklat tillbaka hela vägen till draggen,haha. Idag fick vi även skåp, men jag hade tydligen inte fått tillbaka mitt kort så jag kan inte använda det än tyvärr:(. Men skönt att man har skåp i C2, nära och bra till alla lektioner!

Ikväll kommer Sofie hit för att spana in första programmet av Idol med mig. AZZZUUM.

btw.. bilder från idag kommer då adam och emma har haft orken att lägga ut dom på face;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0