lazy

Har varit hemma idag eftersom jag fortfarande har så ont i huvudet. Sov till typ halv 12, sen har jag pluggat matte och suttit och degat vid tv;n resten av dagen. Riktigt skööönt.

 Har btw helt glömt bort att säga vad jag har gjort dom senaste två kvällarna kom jag på när jag kollade igenom mina senaste inlägg, haha. Iförrgår var jag med Olle, Lurk, Joel, Moa och Gabbe! Vi såg på Idol hemma hos mig och även andra avsnittet av Kungarna på Tylösand. Måste säga att avsnitten bara blir värre och värre för varje gång,haha! Det var supertrevligt iaf.

Sen igår såg jag och Emil på idol, och somnade lite halvt hahah. Var verkligen sjukt trött igårkväll båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0