bland så mycket annat

Vi slutade redan innan klockan 2 från webbdesignen! Jag, Olivia och Jennie är såå flitiga tydligen då när ni var klara fick vi dra, sjukt skönt. Så efter skolan satte jag och Emil oss nere vid älven någon timme, det var ju sjuukt varmt ute idag.. kändes nästan som sommar faktiskt. Nu ska jag snart äta middag iaf, sen ikväll blir det väl att spana in premiären av Biggest Loser Sverige med en kladdkaka;].

Har btw börjat kolla lite på vad jag ska önska mig i födelsedagspresent och julklapp haha.. vet att det är sjukt långt i förväg men spekulera kan man ju alltid göra;)!

1.
2.
3. Canon EOS 500D + 18-55 IS 
4.
5.

Funderar btw på att rensa hela min garderob på torsdag då jag slutar innan 12..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0