Påsken!

Hej och förlåt för min kassa uppdatering, men det har som sagt varit påsk! I torsdags åkte jag och Emil till min stuga för att ta det lungt ett par dagar. Vi hade det sjukt skönt, och hann även med att jobba in lite pengar. På lördag efter lunch åkte vi hem igen och kvällen spenderades på en fest på Grubbe.

Idag har jag inte hunnit med så mycket alls. Det var meningen att jag skulle plugga med BK på stan idag, men hon var förkyld, så det blir förhoppningsvis av imorgon istället. Jag har däremot solat och fått lite färg, tränat, haft lite "spa-dag" och sitter nu och målar mina naglar orange för er som är intresserade. Kvällen består tråkigt nog av att övningsköra och plugg. Men skolan börjar närma sig och ifall jag ska hinna med allt som ska hinnas med äre bara att kämpa. Puss!

En bild på mitt påskägg.. När det nästan är uppätet haha:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0