sol!

Sitter just nu och tar det lungt framför tv:n medan jag äter frukost! Solen skiner utanför och snart är det meningen att jag ska cykla till mitt utvecklingssamtal. Menmen, det går väl ganska snabbt eftersom man redan vet vad läraren ska säga i princip.

Annars då? Maja min maja är i Stockholm för att prata med självaste Paris, nervöst eller vad?:D Lycka till gumman! Nu ska jag börja bege mig mot spegeln och fixa lite så jag inte ser ut ett lik. Pussar!



bild på jag och Maja från i fredags!


Kommentarer
Postat av: Maja

Älskar dig gumman! Resan hem gick jättebra, haha satt och kollade in varje männsika där, om de eventuellt skulle se ut att kunna kapa planet.. Tycker du och jag ska ta en resa till sthlm snart!! :D

Puss darling!

2011-04-05 @ 22:53:33
URL: http://wangehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0